cephana

Durum: 41 - 0 - 0 - 0 - 11.02.2012 17:40

Puan: 201 -

8 yıl önce kayıt oldu. 5.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 3

antepli için ölümden farkı olmayan durumlar

golunda 34 saat tansiyon tulumbası, boynunda da pilli radosunu daşımag

sözlükteki hareketsizlik

sözlüün özlük haglarını savışfırıylar. gndilerini gaybedik camaat. allah sonunu heyreyleye. halfe duasına mı çıhak yoosa promosyon mu yapak. mesela yeni rütbeler getirek. şu gadar yaan usta olsun şu kadar yazan doçent olsun şu kadar yazan mareşal olsun, baş pehlivan olsun kimi. yanı sözlee bi hayacan gekmeliki rafıklar çoşsun. biğ de bahıyn açılışda ilanlar var taaa miladdan önce ölen emmiiz, ortaçaada yapılan gale gezisi falan...e nolucu. malın saabi gendi malına sahip çıkmeyy güncelleme yapmeyy inne gıyyık meselesi oluyy. de yeri baalım

noluk yorum nerdeseez halfeler

bunların pili bitik rafık. peryehul kimi sosyetik oluk bunlar. kakeynen alahaları galmeyk

metanet

rafıklar dünen geddik mısafirler de vardı rezil oldug millete. yapdı beyran yinecek kimi deeel, bulaşık suyu daaa eyi ondan. içine godu et desen kuyumçu terezisinde dartılmış. ne dadı var ne duzu var. yazıg bi daa tövbe. aldıı paraya da nalet yanı

03 02 2012 mevlid gandili

gandiliiz mubarek ola halfeler şeertler ustalar uşaklar. acı baa çok dua edin rafıklar

kilis ağzı

zamanında kilis otobüsü istanbula girmiş köprüden geçiyor. orobüsün solladığı bir arabanın sürücüsü bir kadın. muavin bağırmış "ağa door ağa door göron mu göron mu göron mu avrat süroor avrat süroor" rtobüsteki tüm yocular sol cama yapışmış araba süren avrada bakoor...

neriman türküsü

yav arhadaşlar bu türkünün tamamını ve essahını bilen varsa yazsın

anteplicede marka ve ürünlerin yanlış telaffuzu

sigorta hastanesi-sikorta hasdenesi

dombalak aşma

dombalak aşma

it bohundan saçma

bize derler ayol uşaa
tahdadan tüfek
bamyadan fişek
it bohundan saçma
erkeesen gaçma

güneş gediy meneş gediy

yog aam yok eyle deeel
zamanında ikindi sazına gediylerken toparlanırlanırlarmış. aşşa çarşıdan çıhan hökkeş dayı haır olanları toparlar şimdiki gırhayak parhının oldu saza gederlermiş. en son galan nacar ismaal'a bagmışlar elinde destere daha gazzık biçiyy. meneş de ince sazın kemancısı ermeni. güneş geder saz biter. bagmışlarki nacar ismaal daaa sayasını çıharmamış. bizim hökkeş dayı baarmış. "la de yeri yoorum güneş gediy meneş gediy ganneden serhoş gediy" diye baarmış. lafın esası beyle biliym

uğur turan şahinbey kaymakamı

beyle bi başlık yokmuş rafıklar. aha ben de açtım. yarın sabah gedin gaymahamla deyinki ona "yeri rafık beyrana metanete deyin" görün garadenizliden nasıl antepli olanı

yaalı kaake

çocukluumda sohaktan geçen kaakecinin avıç gader üstü parlak şimfiki açma kimin olan dadına doyulmaz kaake

antepin fosçuları

80'li yıllardan antep lisesi foscuları
cardın ismaal
deli niyazi
sarı hökkeş
perişan levent
guyumcu adil
top osman
hakeye mırat
cango cemal

antepde arabaların arkasına yazılan yazılar

daşşanı yiym

yav rafıklar
daşşanı yiiym derlerdi. yanı gadanı alım kimin bi laf. nadire dezem yemek yemezsem daşşanı yiym olum böömezsin derdi

tabahana

bize derler tabahana uşaaa

tahdadan tüfek
bamyadan fişek
it bohundan saçma
erkeksen gaçma

bu saafada beg gözel oluk eliize saalık usdalar

rafıklar başlıın amacı pas geçilen beg gözel oluk hanenin eksik olmasından ibaret. yanı yeyn gözel oluk annamında ha

yeride ged zıbar

gardaşlar ne desem avrada yeride get zıbar dey yav
  • /
  • 3
Henüz hiç başlık açmamış.
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 41

noluk yorum nerdeseez halfeler

bunların pili bitik rafık. peryehul kimi sosyetik oluk bunlar. kakeynen alahaları galmeyk

burun heyri

hele yandım yandım yandım eli zilliye
bende yandım yandım yandım burun heyriye

peki neden eli zilliye? bunu biliyor musunuz?
çocukluk yıllarımda evimizin karşısında matbaacı nurettinin matbaası vardı. bu peyke her akşam orada içerdi. abimde bu peykedeydi. ben de arada uğrar gırık leblebilerinden yerdim.
rahmetli hayri amca kısa boylu zayıf bir insandı. kayacık yokuşundaydı evi ve peykenin vaz geçilmezi idi.
bu peykenin ufakları tekel birası böyükleri ya arahı ya da şarap içerlerdi.
işte gafalar yerine gelince saz söz başlardı. heyri amca cümbüş çalar söyler gafa da tam duttumu cebinden o bahır zilleri çıharır çalar garşısınada birini alır oynardı.
o ziller hiç cebinden eksik olmazdı.
işte eli zilli olan bir başkası değil heyri ammimin taaa gendisidir türküdeki

antepliler silahşör olur

antepliler silâhşör olur,
uçan turnayı gözünden
kaçan tavşanı ard ayağından vururlar
ve arap kısrağının üstünde
taze yeşil selvi gibi ince uzun dururlar.

arahıyı bırakmak

yav içe içe bi hal olduk. bırahak dedik arahıyı. bırakdık. yırag ola naader zormuş yav. aha şimdi de uyhu haram oldu. nedmeliyik ola.geceleri ter basıy uyuyameyk.hele iki çirtik haneg efingde yardım edin

uğur turan şahinbey kaymakamı

beyle bi başlık yokmuş rafıklar. aha ben de açtım. yarın sabah gedin gaymahamla deyinki ona "yeri rafık beyrana metanete deyin" görün garadenizliden nasıl antepli olanı

daşşanı yiym

yav rafıklar
daşşanı yiiym derlerdi. yanı gadanı alım kimin bi laf. nadire dezem yemek yemezsem daşşanı yiym olum böömezsin derdi

leben

arapçada liben yoğurt demek
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.