bakyaa

Durum: 39 - 0 - 0 - 0 - 23.02.2017 13:06

Puan: 234 -

13 yıl önce kayıt oldu. 2.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 2

antep trafiği

ağm ben motura biniym şele beele aha beş altı senedi belli, yirim trafeeni...osandık daa

antep atasözleri

yengillliyi yel atar götüne çalı batar

herşeye tarpadak atlayan irehat durmuyana bi sıhırcım veren bulunur helbet

fransanın soykırım yasasına antepli ne tepki vermeli

antep atasözleri

balık mazarrat nar şifa, çok nar yimeden az balık yime afdaldır..

dedemin babasından (mersinli maamedali hocaefendi) rivayet, balık nedense sevilmemiş bir türlü; hastalık yapacağı düşünülmüş ama faydalı bir şeyin çok yenmesinden faydalı olmayan bir şeyin az yenmesi daha iyidir demek oluyor (peder açıklaması)..söze bakınca antepliler için çok da açıklama gerektirmediğini fark ettim ama gene de dursun urgunda.(mazarrat: zarar, zararlık)

antep atasözleri

gurt ulu sundan gördüğünü işler..

huseyin karakuzular

mehmet tekerlek

usda geçen bizde di...çay içmez paklevey bidene yir soora: hanımlar utanır ağam gırığı da vrsa ne varsa vering der..ben honda motorlu zamanınaça bilirim anadoldan evvel..yanında yetişen ömer var o devralacak heralda elini..yanında uşag eesik olmaz..bok atan da duydum ben gendine uşaklardan ilgili ama bu adam b u yaşta hala yardıma debeleniyse bence gitsin cennete

portalin fabrikasının önünde yıldırım düşmesi sonucu yarılan meşe ağacı

tudağacı deelmidi ooo?

dağılmayan sarı patates

ardından da maraş samsaaa dır

antepte alkol kültürü

bi de şeele bişey var: antepte 70 li yıllarda arahı içenler hep zengin oldu derler..şeeriçinde ayıp ya herkeş irbeemliden çatalgozdan pancarlının üst yanlarından ıspatırıng dan mal alık, gidiym suleym belleym havasına atık dutuklar..soora da gıymetlendii gibi ....

mangal yellerken yapılan icatlar

anteplice araba parçaları

çamırcalık:çamurluk

1996da açılıp batan mcdonald s

mc donald s batmadı en azından gaziantep de batmadı zira tüm türkiye de kademeli olarak restoran sayısını azaltarak güççülme kararı verdi.ankara da istanbul da da bir kaç tanesini biliyorum kapanan..kendimize ekstra pay çıkarmayalım.burger king niye cayır cayır çalışıyor tarzı aynı?

anteplinin incelmesi

antepli gelin dışarılı akrabasına:
fıstıkları kırıyoruz kırıyoruz fıs çıhiyy

maalesef antepliyim

kazim tezkirecioglu

edebiyat sınavından çıhtık ,goridorda taamaaan sen gızidiiingde gine seni seven ben olduuuuuuuom deyng bi uzun havaya başladım ki kazım hoca kapıda belirdi.en iyi şartlarda fırça yinecek bu hareketten dolayı heye gurbaaan heyeee heyeee deygn baarmasıyla beraber bizi hemi tırsıttı hemi de gene kalbimizi kırmadı güldürdü....
bi gün de ikmal sınavında geldi uzaktan o soru yangış dedi ben gene yapamıym la şoonu şooraya yazsanang dedi gene agnamadım, la ver şunu dedi gendi yazdıydı..
ben de hocayım ama kazım hocanın tırnağı olamazık..ellerinden öperim hocam

anteplice hayvan isimleri

antep atasözleri

ehlikeyfe kef verir gahvenin gaynaması eşşee yoldan çıharır supanıng oynaması

antep atasözleri

akçe ahıl örgedir, don yeriyiş belledir..
etme çoluh çocuğunan muhabbet küstürürsüng ısırgannan silme götüng yüzdürürsüng

miskiye

tütün tebahasının dibingde galan güçcüklerine denir.bu lehaplı birini de tanırdım rahmatlı miskiye maamed..yen cuvara içermiş ondan verikler bu lehabı
  • /
  • 2
Henüz hiç başlık açmamış.

bakyaa

1. nesil lormal halfe. valla bugün çok şaşırdım doğrusu. bu ustamız da 1.nesilmiş ama nickinin altına ilk ben yazıyorum. nasıl olur ya, bir yanlışlık mı var acaba? bu ustamıza da burdan selamlarımı iletiyorum. nesline yakışır güzel entryler bekliyoruz kendisinden...

Toplam entry sayısı: 39

eşkiliufaksözlük

antep türküleri

su külekte bulanıy, neriman damda dolanıy
çok gelik geçme burdan , anan baban huylanıy
neriman dolan gel neriman fırlan gel,
çantay goynundadır her gün bize gel

yiym tansiyonum yükseliy yemiym takedden düşiym

aslında herhalükarda zaten yiyen antep insanının kendisini hayretle izleyen diğer insanlara kurdoo mazeret cümlesi

anteplinin incelmesi

antepli gelin dışarılı akrabasına:
fıstıkları kırıyoruz kırıyoruz fıs çıhiyy

gaziantepte kuşçuluk

işing ney?
kedi oynatma..
karın ney?
elimi cırmalatma..
hacı babam kuşçulara söyler

antep atasözleri

ehlikeyfe kef verir gahvenin gaynaması eşşee yoldan çıharır supanıng oynaması

mangal yellerken yapılan icatlar

Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.