beklenen istanbul zirvesi

20 mart cumartesi günü kumkapı'da olmiyneenolanın doğumgünüyle taçlandıracağımız etkinlik.
yeen uzah bi zirve herkeşe pisik daşşaa dadında eylenceler diliym * olmiyneenola arhadaşada yengi yaşıngda heyırlı olsun deyiym*
bes istanbulnan antepte mi ediliy bu etkinnikler dediiim etkinlik..

kele istanbula nası gelek.. siz dönüşde izmire urgarsııız, iki çirtik gapı hanee ederik *

bu arada olmiyneenola da anasının gurtuluş günü, * * doğum günü gutlu ossun *
kumkapıyı "yaaaa yaaaa yaaaaaaaaaaaaa yaaaaa..." sesleriyle inletecek etkinlik.

deying ha gelicim diyen ben geliym desing aam.
iilam da edildi sonunda.
de yering,hanı göremiym ben geliym deyeni.
adının haggını vereg,belli ossun ' beklendiği ' ...
zirvemii, istanbuldamıı, hiiçç kaçırmayız :) herzamanki gibi yerimizi alırız:) hele bakalım kumkapının kendine has eğlenceli ortamında antep zirvesi nasıl olacak.. şimdiden merak ediyorum... ekstra eğlenceli geçeceğini düşündüğüm zirve..
zaar beklenmeydi ki istambulla sözdaşlar şohdan çıkamayıklar ondan tepkisiz galeylar*
detayları yaveş yaveş ortaya çıkiy... artı gatılım listesini yayinlerler zaar...
geleneksel olarak katılamayacığım zivre***
geleneksel olarak katılmak istediğim zirve.* *
bence çalgı müzük fılan olmasa daa eyi olurdu. niye deyseez, la yoorum istanbul'da senede gaç daafa anteplice gonuşma, antep hanee etme imkanıız oluyhına? siz acı haneg ediym dey hevesleniceez, ordan bangır bangır müzük çalıcı. öte yandan bi denesi "ne deyn duyameym" dey baarıcı. ey ne angadık bu işden? magsat haneg deel de göbeg atmeysa, reynıya* laylıya* fılan gedin derim ben yanı***

(bkz: acı navar beni reynıya elet)
æğam yoğun bir sınav stresi ve baskısı altında olduğum bir döneme denk geldiğinden gatılamiy olduum zirve* umarım kısa zamanda buna benzer bir zirve daa yaparık**
bee' başıma daş..!!!! balık e'mek'li zirve olucu hemide zaar :(
ama bende gelemek isteyyymm tama.ne yazzıkki beni hem istanbula hem antebime uzak türkiyenin bir köşesindeyim.benim yerime de yah çağırın zılgıt çalın acı navar :(((( *
mönüsünde etin de oldoo*,balıg yimenin zorunlu olmadığı hatta bilmiym æyip olur mu amma antep'ten et getirtdig ' acı bizim kebabı bunnarnan yapıng ' desek diye æglımdan geçen,
sonuçta eylesine getmediimiz ; bi zirve,antep uşaa sayısının bi dene daha artmış oldoonun o günde bizzat gennine gözelce hatırlatılacaa,unutmeyıktır amma,eyleyse pekiştirilece bi ægtivite.

ayip olur m'ola ' kebap istiyenlere acı şu etnen yapıng ' desek gene de!
diye sordoom gennime...
ilanda bi ganne yazmışlar????herkeş bi ganneyi mi paylaşıcı ola?? adam başı bi ganneyse biz de gelek*..tabii bu durumda benim için eve servis mecburi olacaktır *..
yukarıdaki fikrimden vazgeçtim..bir bilene* sordum paalıya çıhıymış..
neediciler lohantada bize buyursun gelsinler arahı,et, balık ne isteylerse dansöz bileme çaarırım ille eğlence deylerse..üstüne de küfte yooruruk, bi dene bacımızın yaşgünüymüş lafı mı olur dey gendi***..
cumartesi akşam saat 19:00-20:00 arası toplanarak, eğlencenin dibine vuracağımız, turistlerin bizi göstererek garsonlara "what does it means yaaa yaaa yaaaa??" diyecekleri etkinliğe sayılı saatler kala, halen katılım kabul ediyoruz.

ırtibat telefonu: 05334635436 gökmen ahi
  • /
  • 2