pambik prensesnen yeddi cuceler antepte yasasaydi noolurdu

gralice gosga gosga oturduğu yerden sorar

gralice: ayna ayna saa deym tama benden gözeli var mı dünyada
ayna: var sayın gıraliçem
graliçe: va dininemi la kim bu şarmıta
ayna: aha şeyle pendir topağı kimi bimbiyaz bi gız
gralice: eee adı neymiş
ayna: pambık pirenses
gralice: la yeriiiiii onu bizim avcı öldürükdü
ayna: zor öldürük aha yedi dene gudduknan suyun başında garpuzatanda yaşey yalancı aha beyle olsun
gralice: yedim seni avcııııı
biz tam yedi cüceyik
14 koldan mangal yellerik.
var mı bize secaatlanan.. hey .. secaatlanan .. hey..

yaaaa yaaaaa yaaaaaaaaaaa yaaaaaa.... * lililililililiiiiiiiii

biz tam yedi cüceyik.
önümüze geleni depeleerik..
var mı bize secaatlanan.. hey .. secaatlanan .. hey..

yaaaa yaaaaa yaaaaaaaaaaa yaaaaaa.... * lililililililiiiiiiiii

biz tam yedi cüceyik.
arasada dilenir galaaltında sadaka veririk..
var mı bize secaatlanan.. hey .. secaatlanan .. hey..

yaaaa yaaaaa yaaaaaaaaaaa yaaaaaa.... * lililililililiiiiiiiii

biz tam yedi cüceyik.
antebe canımızı veririik..
var mı bize secaatlanan.. hey .. secaatlanan .. hey..

abooov abooov abooooooooooovvv aboooov..

dılaak dılaak dılaak *

pambık pirenses sabah aksam kasar suyuyla gulübeyi arısilipak eder yedi cüceleri de zorlan toz almaya, halı silkmeye, cam yumaya koşardı *
-kraliçe " hökümet kimi avradın aynı gendi olurdu ama gelgörelim garnında boglu bezler yunurdu. "ayne mabalıng boynunga bag, dayım dayım sordurup cinimi gızdırma benim, benden gözel var mı deym, iki hanek var ikisini de sen söyleyng !!! hee de iş bitirir yok da de kercetme söyle" der, buturardı.

-prenses yedi cücelerin evini görür görmez " beiyg ayni gardaşım avradınıng eviynen bi önneg miş buralık.. bar bağlamışıız, hele varıym pasacdan fılcan papatyalıydı bi iki gap gacak alıym da acı şeneldiym şu evi, heç olmiya mesarif gördüm der udsuz küşümsüz otururum. allah kimseyi gördüü günden geri goymıya" derdi.
asas kralice pammık prensesin bobasıynan nikahlıydı...pammık çok eyi niyetli bi kızdı...ana ana deyin peşinden gaçardı...gendi öz anası yıllar evel raametli oluktu...asri mezarlığın girişinde pammıklılar aile mezarlığında yatiy...ordahı görevliye sordungmu gösterirler saa...neyse anası ölünce kral avradsız galıktı...yiraag ola anam avrad eli deymeden ev olur mu?...evi bok götürmüye başlayıktı...uşakların önüne bidene adam kimin bi yimek goyan da yoktu...haası bi gün dışardan yemek söylücün?...kral akşam saraydan yorgun argın gelirken bazen küfteci hacı aksoydan küfte,bazen çıtırdan lahmacun,bazen de galaaltından ciğer alık geliydi...ey tamam da bu uşakların maadesi neki?...eymim baa bitene avrad bulunda ben evlenim beyle olmiy dedi gardaşı avradına...gardaşı avradı da elbistanlı...gardaşı elbistandan gaçırıktı...ağey dedi aha bitene dezzemin kızı var fattum yeeen gözel,aha aynelerden gonuşur beyle aaaşamaça...ge şunu gaçırak saa dedi...ey temam gedek gaçırak dedi...uşaklar daha güccük,alışırlar diye düşündü....uşaklar alışmasına alıştı da yıllar geçtikçe avrad yaşlandı...avrad yaşlandı gız gözelleşti anam...analık gıza eziyet etmeye başladı...biyg...gözün kör ola analık...ötee uşaklara alır yedirir de bu gıza bir fistanlık bile almazdı...analık işte anam...zalım oliy gavurlar...derken kral hastelendi...gollostollu yükselmiş...doktor garslıgile götürüklerdi...sigortada ameliyat ettirdiler aam gralı...vaadesi doluk işte gral raametli oldu...avradının yanına kömdüler...aha bu uşaklar anadan ööösüz,babanda yetim galdılar eyle...bu gralice sarayın içinde dirlik vermedi anam bunlara...ötee uşakları zehirledi öldürdü de aha bu gız tesadüf eseri zehirli yemee yemiyikti...recim mi ney ona girmiş zayıflamak için..."acı yanım yörem yeen böyüdü biraz güccülsün avrad gibi garnım cıktı bah hele löp gibi sallaniy" deyik recme girmiş...gralın bütün fıstıklııı,nurganadaki erik bahcesi,stadın altındaki kebapcı dükkanı,batalhöyügün depesindeki evi,yeni emniyetin ordaki iş merkezi,başpınardaki iplik pavlikesi falan hepsinin üzerine graliçe gondu...aha bu gızı da öldürmesi için avcıyı ayarttı...avcıya:"bu şarmıtayı götür gavaklıkta kes gendini,aaa saaa bidene fıstıklık" deyip de gandırdı herifi...ammaki avcı çiğ süt emmemiş...allah gendini güldüre...gızı kesmeyik te serbest bıraktı orda..."yeri gızım aaa sen gaç get,ben aaa şordan bitene hallik keser ganını elbisene aktarır götürürüm gendine,sen gaygılanma...aaa şooordan aşaaa doğru get...bu yol irbaaamlıya çıkiy,orda saaa kimse garışamaz,oraların adamı yeen medeni"...prenses yeriye yeriye dıkanıktı artık...düştü bayıldı orda...aman o da ney yedi dene götü yere yahın adam gelik gendini aldı götürdü...gavaklıın içinde çekirdek,pambık şeker falan satiylarmış...ordaki okulun yanında evleri varmış...bizim garşıyakadaki cüce bayramın gardaşlarıymış hepside...gel zaman get zaman prenses bunları yeen sevdi...gardaş gibi oldular,senden ben gibi oldular...işte hakiye beyle sürük gediyken "ayne" bu gızın yaşadıını görük te graliçeye söyleyince diğer gelişmeler yaşandı...hakiyenin gerisini de biliisiiizz zatan...
prenses : hadduç
prens : cöödet
cadı-kraliçe: beşire
avcı: şıho

cüce1: hösüyn
cüce2: mamdeli
cüce3: fayık
cüce4: eysan
cüce5: nuriddin
cüce6: betteş
cüce7: heyri
asas kralice pammık prensesin bobasıynan nikahlıydı...pammık çok eyi niyetli bi kızdı...ana ana deyin peşinden gaçardı...gendi öz anası yıllar evel raametli oluktu...asri mezarlığın girişinde pammıklılar aile mezarlığında yatiy...ordahı görevliye sordungmu gösterirler saa...neyse anası ölünce kral avradsız galıktı...yiraag ola anam avrad eli deymeden ev olur mu?...evi bok götürmüye başlayıktı...uşakların önüne bidene adam kimin bi yimek goyan da yoktu...haası bi gün dışardan yemek söylücün?...kral akşam saraydan yorgun argın gelirken bazen küfteci hacı aksoydan küfte,bazen çıtırdan lahmacun,bazen de galaaltından ciğer alık geliydi...ey tamam da bu uşakların maadesi neki?...eymim baa bitene avrad bulunda ben evlenim beyle olmiy dedi gardaşı avradına...gardaşı avradı da elbistanlı...gardaşı elbistandan gaçırıktı...ağey dedi aha bitene dezzemin kızı var fattum yeeen gözel,aha aynelerden gonuşur beyle aaaşamaça...ge şunu gaçırak saa dedi...ey temam gedek gaçırak dedi...uşaklar daha güccük,alışırlar diye düşündü....uşaklar alışmasına alıştı da yıllar geçtikçe avrad yaşlandı...avrad yaşlandı gız gözelleşti anam...analık gıza eziyet etmeye başladı...biyg...gözün kör ola analık...ötee uşaklara alır yedirir de bu gıza bir fistanlık bile almazdı...analık işte anam...zalım oliy gavurlar...derken kral hastelendi...gollostollu yükselmiş...doktor garslıgile götürüklerdi...sigortada ameliyat ettirdiler aam gralı...vaadesi doluk işte gral raametli oldu...avradının yanına kömdüler...aha bu uşaklar anadan ööösüz,babanda yetim galdılar eyle...bu gralice sarayın içinde dirlik vermedi anam bunlara...ötee uşakları zehirledi öldürdü de aha bu gız tesadüf eseri zehirli yemee yemiyikti...recim mi ney ona girmiş zayıflamak için..."acı yanım yörem yeen böyüdü biraz güccülsün avrad gibi garnım cıktı bah hele löp gibi sallaniy" deyik recme girmiş...gralın bütün fıstıklııı,nurganadaki erik bahcesi,stadın altındaki kebapcı dükkanı,batalhöyügün depesindeki evi,yeni emniyetin ordaki iş merkezi,başpınardaki iplik pavlikesi falan hepsinin üzerine graliçe gondu...aha bu gızı da öldürmesi için avcıyı ayarttı...avcıya:"bu şarmıtayı götür gavaklıkta kes gendini,aaa saaa bidene fıstıklık" deyip de gandırdı herifi...ammaki avcı çiğ süt emmemiş...allah gendini güldüre...gızı kesmeyik te serbest bıraktı orda..."yeri gızım aaa sen gaç get,ben aaa şordan bitene hallik keser ganını elbisene aktarır götürürüm gendine,sen gaygılanma...aaa şooordan aşaaa doğru get...bu yol irbaaamlıya çıkiy,orda saaa kimse garışamaz,oraların adamı yeen medeni"...prenses yeriye yeriye dıkanıktı artık...düştü bayıldı orda...aman o da ney yedi dene götü yere yahın adam gelik gendini aldı götürdü...gavaklıın içinde çekirdek,pambık şeker falan satiylarmış...ordaki okulun yanında evleri varmış...bizim garşıyakadaki cüce bayramın gardaşlarıymış hepside...gel zaman get zaman prenses bunları yeen sevdi...gardaş gibi oldular,senden ben gibi oldular...işte hakiye beyle sürük gediyken "ayne" bu gızın yaşadıını görük te graliçeye söyleyince diğer gelişmeler yaşandı...hakiyenin gerisini de biliisiiizz zatan...

gralice gosga gosga oturduğu yerden sorar
gralice: ayna ayna saa deym tama benden gözeli var mı dünyada
ayna: var sayın gıraliçem
graliçe: va dininemi la kim bu şarmıta
ayna: aha şeyle pendir topağı kimi bimbiyaz bi gız
gralice: eee adı neymiş
ayna: pambık pirenses
gralice: la yeriiiiii onu bizim avcı öldürükdü
ayna: zor öldürük aha yedi dene gudduknan suyun başında garpuzatanda yaşey yalancı aha beyle olsun
gralice: yedim seni avcııııı
onnar ermiş mırazına biz çıhak kerebetine
prensin annesi kraliçeye büyü yaptırırdı.:)
yuvalamayı yuvalar buzlaa goyardı cücecaazlar(cüce ve masimceezin birleşmiş hali yeni törettim) istediinde hemen yordunu çalıp urglarına goyardı...
gudduk herıfler derlerdı onnara:))
pirenses küfde yoourur, cücelerde küfdeyi yir yir gezerlerdi...ilk iş pirenses cücelere uygun iş bulurdu; biri bobinajcı, biri gasap şeerdi, biri tapcı, biri bişirici, biri cüdeleci şeerdi, biri paklavacı şeerdi vs vs olurlardı...
denizli escort bursa escort izmir escort dudullu escort mersin escort