depmeden woofer yapmak

lisedeyken keşfettiğim olaydır. 70 model radyodan söktüğüm kötü aparlo depme sayesinde ortalıı zingirdetir olmuştur. etrafımda elektronik olarak az, mutbak eşyası bakımından çok imkan olduğundan böyle bişey yapmak zorunda galmışlıım vardır. yanı aparloyu söküncü ve tek başına bok kimi ses çıharttıını görüncü, gara gara nişlemeli ola dey düşünüyken, fıllanıyken fılan ben beni kilerde buldum ve depmeyy gördüm. o an beynimde çaaşirler çakmıya başladı**.

ağm olay şeyledir. bilgisiyarın, mp3ün vb. ses çıkışını anfiye bağleycın. anfi vasitesiyle yükselen sesi eholayzırdan (yüksek gapasiteli bi gondansitör gullanılabilir eholayzır olarakdan) geçirip tiz sesleri süzdürücün, bes bas sesler galıcı*. eholayzırdan aldeen çıhışı aparloya leemleycin. depmenin ağzına gapak dey aparloyu, mıknatısı aşşaa gelecek şekilde goyucun, sabitleycin. sonra depmeyy, depmenin boyutlarından biraz daha genişçe, 5 yanı gapalı 1 yanı açık bi bölmeye goyucun. heh işte o zaman aptal davulu kimi ses çıhıy depmeden aam. anfiye bi de tweeter bağladıın kimi dadından yinmey artı ses.


uşaahan diğer girişimlerim*:
(bkz: tavadan wireless anteni yapmak)*
(bkz: balcanı direnç olarak kullanmak)
(bkz: mikserden motorlu bisiklet yapmak)*

ve her anteplinin yaptığı geleneksel girişimler:
(bkz: kebap şişini televizyon anteni olarak kullanmak)
(bkz: meyva bıçağını tornavida olarak kullanmak)
(bkz: ısıtılmış bıçakla plastik kesmek)